Ako hodnotiť komunikovanie v práci
16. mája 2017,
dobraradanadzlato,
Nezaradené
1. počtom slov
2. dôležitosťou k pracovným problémom
- naučené z príručiek a opakujúce sa a nič neriešiace a tým aj zbytočne otliachavanie problémov oproti nápomocné potrebné komunikovanie hľadajúce a nabádajúce k riešeniu a poukazujúce na nové problémy
3. dávajúce potrebné informácie o ľuďoch v práci
- nabádajúce k ochrane a pomoci kolegovi (či je kolega na dovolenke a kedy príde alebo napr. je po pohrebe alebo chorobe, nestíha termín úlohy) alebo rozširujúce nepravdu či lož o človeku až urážky a nabádajúce k manipulovaniu.
Tak napr. malovravný kolega, ktorý sa vyjadruje trefne k riešeniu problému, nie je človek, čo má problémy s pracovným komunikovaním.
Veľavravná kolegyňa, ktorá preberie informácie o ľuďoch a ďalej ich ochotne odovzdáva a komunikuje k pracovným problémom na všeobecnej neriešiacej opakujúcej sa úrovni, má problém s pracovným komunikovaním.