Založ si blog

Vysielač

Krásnú stavbu  hodnú obdivu perfektne vylepšili kovovými lezúcimi miminkami. Možno je v tom aj nejaký iný symbol spojenia, netuším aký.

 

Linka na deailnejšie info o žižkovskom vysielači.

 

Keď stojac pod vežou pozerajúc do neba človek svojími očami vidí len oblohu plnú hviezd a okolie vidí  vo svojich  prijímačoch rozmanité širokopásmové vysielanie.

 

Cez také vymodulované vlnky.

 

Oči a uši človeku klamú alebo človek klame svoje oči a uši.

Ako hodnotiť komunikovanie v práci

16.05.2017

1. počtom slov málo oproti veľa 2. dôležitosťou k pracovným problémom naučené z príručiek a opakujúce sa a nič neriešiace a tým aj zbytočne otliachavanie problémov oproti nápomocné potrebné komunikovanie hľadajúce a nabádajúce k riešeniu a poukazujúce na nové problémy 3. dávajúce potrebné informácie o ľuďoch v práci nabádajúce k ochrane a pomoci kolegovi [...]

Maskot na 17. 11. – králiček

16.11.2016

Pre mňa bol 17. 11. 1989 pekný deň, keď som bola zaľúbená do svojej prvej lásky aj keď nedopadla nejako hodnotne, ostala mi po nej príjemná spomienka. A maskotom 17.11. 1989 pre mňa je a ostane králiček, taký strakatý čiernobiely, ktorý dokáže utekať slobodne (CEZ hranice) FIGLIARSKY, kde chce. Stačí nechať pri uponáhľanom krmení otvorené [...]

bibliotéka 2016

14.11.2016

Navštívila som výstavu. Bola som zvedavá. A len tak mimochodom som si uzmyslela a umanula, že si kúpim rúfusové básničky – Sobotné večery a Tiché papradie by veľmi potešili. Cieľ som mala. Niekto ich hádam ak výstavový event vytlačí a ponúkne po dlhej dobe. A ostal mi len smútok. Tak ako v celej Bratislave nikde nie je poriadna [...]

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Izrael / Vojak / Armáda / Gaza /

Niektorí z rezortu diplomacie USA pochybujú o legálnom použití amerických zbraní Izraelom

28.04.2024 06:25

"Vážne znepokojenie z nedodržiavania" humanitárneho práva počas vojny v Pásme Gazy Izraelom vyjadrili štyri zložky rezortu americkej diplomacie.

dobraradanadzlato

grafománia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 20262x
Priemerná čítanosť článkov: 1689x

Autor blogu

Kategórie