Založ si blog

bibliotéka 2016

Navštívila som výstavu. Bola som zvedavá.

 

A len tak mimochodom som si uzmyslela a umanula, že si kúpim rúfusové básničky – Sobotné večery a Tiché papradie by veľmi potešili.

 

Cieľ som mala. Niekto ich hádam ak výstavový event  vytlačí a ponúkne po dlhej dobe.

 

A ostal mi len smútok.

 

Tak ako v celej Bratislave nikde nie je poriadna haluškáreň, kde si vždy môžte dať tradičné bryndzové halušky, tak ani na knihkupeckom veľtrhu neboli  rúfusové zbierky – básničkové.

 

 

 

A môžem zas len s BÁSNIKOM MAJSTROM smútiť (aspoň jednu jeho zbierku mám):

 

‚Prisnije sa mi krajina, ako biela loď

sa po nej kĺže svetlo, to hľadané,

 

Otvorím oči a vidím toľko tmy,

nahrnú sa mi do ním slzy.‘

 
Asi rúfusové básnicke zbierky nechcú naše vydavateľstva predávať, pretože by ich určite nepredali.
Alebo: poklady predsa treba schovávať pred všetkými.
Ešte by si tie básničky aj niekto prečítal a náhodou sa  aj zamyslel nad nimi ku svojej škode.(

 

Pre zmenu stojíme v ťažkom mafianskom oligarchickom kapitalizme v nekonečnej rade nie na pomaranče, ale na básničky.

 

Básničky sú totiž beznádejne už  10 rokov vypredané a ostanú tak na dlhu dobu, a ani na Vianoce nebudú!!!

 

Ako hodnotiť komunikovanie v práci

16.05.2017

1. počtom slov málo oproti veľa 2. dôležitosťou k pracovným problémom naučené z príručiek a opakujúce sa a nič neriešiace a tým aj zbytočne otliachavanie problémov oproti nápomocné potrebné komunikovanie hľadajúce a nabádajúce k riešeniu a poukazujúce na nové problémy 3. dávajúce potrebné informácie o ľuďoch v práci nabádajúce k ochrane a pomoci kolegovi [...]

Maskot na 17. 11. – králiček

16.11.2016

Pre mňa bol 17. 11. 1989 pekný deň, keď som bola zaľúbená do svojej prvej lásky aj keď nedopadla nejako hodnotne, ostala mi po nej príjemná spomienka. A maskotom 17.11. 1989 pre mňa je a ostane králiček, taký strakatý čiernobiely, ktorý dokáže utekať slobodne (CEZ hranice) FIGLIARSKY, kde chce. Stačí nechať pri uponáhľanom krmení otvorené [...]

Vysielač

14.11.2016

Krásnú stavbu hodnú obdivu perfektne vylepšili kovovými lezúcimi miminkami. Možno je v tom aj nejaký iný symbol spojenia, netuším aký. Linka na deailnejšie info o žižkovskom vysielači. Keď stojac pod vežou pozerajúc do neba človek svojími očami vidí len oblohu plnú hviezd a okolie vidí vo svojich prijímačoch rozmanité širokopásmové vysielanie. [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 07:38

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

dobraradanadzlato

grafománia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 12
Celková čítanosť: 20249x
Priemerná čítanosť článkov: 1687x

Autor blogu

Kategórie